27 maja 2012

                                          Takk , Takk :D 


Przepraszam , że trochę opuściłam . Ale nie miałam wgl czasu żeby nawet wejść na kompa .;D 
Więc tak . Zacznijmy od początku . W piątek miało być te ognisko , ale nie wypaliło bo ci co mieli przyjść nie przyszli .. -,- . Więc nie miało sensu i nic nie było .. Ehh . ; | . W sobotę był Dzień Tw . ;D . Było Suuper . Tylko troche na końcu było do dupyy .. ; | . Uhhhr ! .Jak przyjechałyśmy z Dni o 24:00 to odrazu się rzuciłyśmy na łóżko bo spałam z soboty na niedzielę u Marcelinkii <3 ;D . Rano poszłam do domciu ;P . No i się musiałam uczyć , tak ? :D Bo wkońcu jutro poniedziałek ; 33 . Jeszcze byłam troche ze znajomymi :D . No i jestem , wreszcie ;D . Ehh , Jutro szkoła ... Nauka . I te sprawy :D:D .! haha ^^ 
Takie nudy ogólnie , na kompie , na dworze . Wszędzie , no :D . Huhu ^^. Z tych nudów aż słucham Beyonce , co nigdy jej nie słuchałam :D . Dziwneee x D . Dobraa , :D Hah . Spadaam <3 . Baja ^^ <3 ;* 



Nie zapomneee <3 . 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)