12 maja 2012



               



[Rihanna]
Wiem, że byłeś skrzywdzony przez kogoś innego
Mogę stwierdzić to w ten sposób- ''Troszczysz się o siebie''
Jeśli mi pozwolisz, oto co zrobię:
Zaopiekuję się Tobą
Kochałam i straciłam


[Drake]
Pytałem o Ciebie i powiedzieli mi różne rzeczy
Ale nie zmieniły one mojego zdania, wciąż czuję to samo.
Czym jest życie bez zabawy, proszę, nie bądź tak zawstydzona
Ja miałem swoją, Ty miałaś swoją.
Oboje to wiemy, wiemy..
Oni nigdy Cię nie zrozumieją, a ja tak
Moim jedynym życzeniem jest to, by umrzeć, będąc prawdziwym sobą
Bo ta prawda rani, a te kłamstwa leczą
I nie możesz spać, myśląc, że on wciąż kłamie
Więc ciągle płaczesz, wszystkie łzy wsiąkają w poduszkę
duże dziewczynki znają ten smak oh
Odpycha mnie, więc daję jej swobodę oh
Zajmuję się sercem, którego nie złamałem
Będę tam dla Ciebie, zaopiekuję się Tobą
Wciąż myślę, że o tym nie wiesz.
Próbuję od tego uciec, mówisz, że z tym skończyłaś
Dziewczyno, nie widać tego na twojej twarzy
Kiedy będziesz gotowa, po prostu powiedz, że jesteś gotowa
Kiedy cały ten bagaż nie będzie już tak ciężki
Kiedy impreza się skończy, nie zapomnij o mnie
Zmienimy tempo i po prostu ruszymy powoli 
Nigdy nie będziesz musiała się martwić
Już nigdy nie będziesz musiała się ukrywać
Widziałaś wszystkie moje pomyłki
Więc spójrz mi w oczy


[Rihanna]
Bo jeśli mi pozwolisz, oto co zrobię:
Zaopiekuję się tobą
Kochałam i straciłam 


[Drake]
Są moje urodziny, mogę się naćpać jeśli będę chciał
Nie mogę zaprzeczyć, że Cię pragnę
Ale skłamałbym, gdybym musiał
Bo nie mówisz swoim przyjaciołom, że mnie kochasz
kiedy o to pytają
Nawet jeśli oboje wiemy, że kochasz
Pewnego razu, byłaś zakochana
Ty i wszystkie Twoje dziewczyny w klubie jednocześnie.
Wszystkie przekonane, że podążacie za sercem
Bo straciłaś kontrolę nad tym co się dzieje
Wszyscy mamy takie noce, nie wstydź się
Ja miałem swoją, Ty miałaś swoją, oboje to wiemy
Nie cierpisz być sama,
gdy nie jesteś tą jedną jedyną
Nienawidzisz faktu, że kupiłaś marzenie
Jak ci już jedno sprzedali.
Kochasz swoich przyjaciół, 
Ale ktoś powinien Ci powiedzieć coś, by Cię ocalić
Zamiast tego mówią:

"Nie mów mi o tym, nie obchodzi mnie to
Jeśli cierpisz, to nic Ci nie mówię.
Nie obchodzi Cię to, czujesz się dobrze." x2

[Rihanna]
Wiem, że byłeś skrzywdzony przez kogoś innego
Mogę stwierdzić to w ten sposób- ''Troszczysz się o siebie''
Jeśli mi pozwolisz, oto co zrobię:
Zaopiekuję się Tobą
Kochałam i straciłam










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)