11 maja 2012

                   Nie znajoma , nie znajomego . 




Chyba nie miała siły ... Błądziła ... I zasnęła na zawsze . 


Jak mam wierzyć w miłość , skoro ona nie wierzy we mnie .


Niewidzialna chciała się stać i zatrzymać w miejscu czas . 


Twoje oczy już nigdy mi się nie przyśnią . 


Porwała księcia i już go nigdy nie oddała ... Chroniła do i kochała  
.


Siedział samotnie w wagonie rysując na szybie serca , myśląc o niej . 


Otuliła się ciemnością , smutkiem rozmyślając o szczęściu . Stworzyła swoja rzeczywistość . 








Na korze drzew rysuję krwawy znak serca , rzeźbie w kamieniu Twoją twarz . 


Spójrz stoję obok Ciebie , Ty znowu nie widzisz mnie . . .


Odejdź . Nim . Siebie . Sama . Znienawidzę . Za . Każdy . Dzień . Który . Dałeś . Mi . Odejdź . Dopóki . Wiem . Że . Wystarczy . Mi . Siły . By . Nie . Zatrzymać . Cię ! . 


Miłość potrafi znaleźć drogę tam gdzie nawet nie ma ścieżki . 


Kochaj mnie teraz albo wcale ...


W dzisiejszych czasach nie liczy się Twoje wnętrze Kotku . Pokręć dupą - zdobędziesz wszystkich . 


Najpotężniejszą wartością jaką we mnie odkryłeś była miłość - miłość do skurwysynów . 


Nikt nie mógł pojąć , czemu kochała go nawet wtedy , gdy już wiedziała jakim jest skurwielem . 







Alkohol szkodzi zdrowiu , ale pomaga w życiu . 


Jak tak mają wyglądać szczęśliwe lata nastolatek to ja pierdole . Wole być na emeryturze . 


Popatrz na nią . Widzisz ? Tak wygląda tęsknota za ukochaną osobą .


- Puk , puk . - Kto tam  ? - Miłość . - Odejdź ! . - Dlaczego ? - Bo się boję . - Czego ? - Bólu i cierpienia ... 


Kocham ten moment  , w którym kawałki Piha , rozpierdalają moje wnętrze do granic .


Żyje cicho krwawiąc . 


Czy myślę o Tobie ? Czasem rano , po przebudzeniu . Chwilę . Mniej więcej do kolejnego ranka . 


Jeśli ja nie mogę zamieszkać w Twoim życiu , to ty się wynoś z mojej głowy . 


Mówią , że sztuką jest wybaczać . Sztuką jest ponownie zaufać . 


My kobiety jesteśmy dziwne , nigdy nie przestajemy kochać nawet największych drani . 


Ten ścisk w gardle, gdy leci piosenka która ciągnie ze sobą tyle wspomnień . 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)