7 maja 2012

                                           .   UlicznaLiryka




 To ja - Twój życiorys . Chodź ze mną , mam pomysł . 


Rzucimy monetą . Reszka - jesteś idiotą . Orzeł - jesteś debilem .


Kochanie nie liczy się wygląd , tylko to co mam w środku , a mianowicie moje seksowne płuco . 


- Gdzie Byłeś . - Gdzie Byłeś . - Czy Ty Mnie Przedrzeźniasz ? 
- Czy Ty Mnie Przedrzeźniasz ? - Kocham Cie . - Byłem W Klubie . 


Widziała w lustrze dziewczynę zapłakaną , rozmazaną , pokrwawioną ( .. ) Tak naprawdę była nią ona . 


Ej . Patrz ! Widzisz te serduszko na niebie ? 


Ej . Chłopczykuu . ! Wypierdalaj z mojej głowyy . ! 


Szła ulica i przestała być dziewicą . 


Kochajmy ludzi , bo tak szybko pierdoli im się w głowach . 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)