23 maja 2012

                                                       Interesujące Złotko . 


Ehhh . Dzisiaj w szkole było ok ;) . Większość znajomych nie było w sql bo ... zawody xd. Też miałam jechać ale nie pojechałam bo niestety musze poprawiać ocenkii xD . Masakraa.. Musze się za to w końcu wziąść bo zostały tylko dwa tygodnie na poprawienie -,- . Mamoo !, nie dam rady x D . Haha ^^ .Co ja gadam ! . Dam , dam x D . Dzisiaj jestem happy , dzięki pewnej osobie ;DD . Wczoraj nie miałam wieczorem czasu na dodanie nowego posta , bo przypomniało mi sie , że musze zrobić gazetke z okazji Dnia Dziecka do szkoły -,- . ;P 
W piątek szykuje się ogniskoo ;D . Robię z przyjaciółka ! <3. Mam nadzieje , że wypali . I , że pogoda będzie spoko . ;) . Dzisiaj wieszałam moją gazetke , z która sie tak wczoraj męczyłam . :D. Mam nadzieje , ze pani sie spodoba . Buhahaha ^^ . :D .Na dzisiaj tyle . Potem wbije i dodam nowego posta ;) ;D . Bajaa ^^ . <3 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)