24 maja 2012

                           Pompaaa . ^ _ ^ . 


Dzisiaj ... Ogólnie nudy . Siedzę z przyjaciółką ( Marcą ;D <3) 
Jeździłyśmy dzisiaj rowerem ; dd . Po lesie xd. Haha ^^ . 
Nie winikam , że się dwadzieścia pięć razy wywaliłyśmy xD . Hah ;D . Zdarłam sobie nogee . Uuuu -,- . Boli ; c . ;DD . Ale było zajebiście ; dd . Hah . 
No więc jutro to ogniskoo ; d . Jak narazie zapowiada się Okeej ^^ . Tylko parę osób brakuje -,- . Ehh ... Byłyśma juz dzisiaj tam , Marca już drzewo układała ;d. Hahaha x D . A ja siedziałam i sie pizgałam ;P . 
Dzisiaj tak goraco , że Masakraaa ;) . W sumie to dobrze ^^ . Trochę się przynajmniej opale bo blada jestem ^^ ;DD . ! Jak juz wiecie ze zdjęcia na blogu mam kotka ;d. Mam aż 3 kotki ;DD . Takie słodziutkiee x D . Dzisiaj już jednego wkońcu nauczyłam samemu pic mleka ^^ . Haha . :D . Nie ma lipy ^^ X D . . Dobraa , mykam . Bo Marcelinka zrobiła jajecznice ;PP. Buhahahaha ^^ . Paa <3 . 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)