21 maja 2012

Nie myślę nigdy o tym , że powinnam być tam,  gdzie mnie nie ma. Jestem tu i teraz , we właściwym miejscu. 




Dużo osób chce się upodabniać do innych . Nie lubię takiego czegoś -,- . Uhrrr ! .
Najlepiej być tym kim się jest . Mam swój świat . Wyróżniam się od innych,
ale zlewam na to :) . Niby taka sama , ale jednak nie ;D . 
Dzisiaj spędziłam dzień z Marcelinkaaa ! <3 . Kotek Mój :D . Było śmiesznie,ale lepiej to co się dzisiaj wydarzyło zostanie między nami xD . Już niedługo dzień Tw .Trzeba coś kitrać xD . Mam nadzieje, że będzie fajniee ;D . Tylko trzeba ekipe załatwić ;D .
Ostatnio dużo jestem na blogu , staram się odwiedzać go codziennie . Nie 
zapominam o was ! x D . Strasznie się przywiązałam do niego i oczywiście do was ;) . Dzisiaj napewno jeszcze coś dodam  Nie wiem co jeszcze byście chcieli zobaczyć na moim blogu . Postarajcie się napisać, a napewno zrobie nowy post . :). 
Lece na kanapkiii <3 <3  Mrachh !. :D . Paa ;* . 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)