2 maja 2012

                                                           Give Your Heart   




Jaranie Jest Nie Modne . Teraz Jest Podniecanie XD 


Erotic Dream . 


Rozpierdalasz mnie jednym spojrzeniem . 


Kocham Cię bez granic . Tak po prostu , tylko za nic . 


Zacny biust Milordzie ... Nieprawdaż ( ? ) ;DD .


Podejdź bliżej , całuj niżej . 




Znaczysz dla mnie więcej niż mój misio z dzieciństwa . 


Przypomne Ci ! Przypomne Ci ! 


- Będziesz Ze Mną Chodzić ?
- Z Tobą Nawet Biegać Mogę .


Fajny Jesteś ! Dzisiaj Śpisz U Mnie :) 


We found love . We found love . 
We found love . We found love .
We found love . We found love .



Mroziłam Danonki , Więc Wiem Co To 

Jest Robienie Loda Dziwko ! . 




Bujaj się Skarbie : D 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)