24 września 2013

byle do weekendu.

Dzisiaj były zawody, biegłam na 600m byłam trzecia! KOKS XD Spotkałam dużo znajomych Agacie moją <3 Dużo osób z Krośnic i Cieszkowa, hehe ;) Jutro i reszte dni tygodnia siedze raczej na chacie, trzeba się uczyć, dużo rzeczy na głowie, nie nadążam :c . Mysle już nad przyszłą szkoła, prawdopodobnie ide do Liceum Sportowego, ale jeszcze się zobaczy.. W PIĄTECZEK jedziemy do Krośnic z chłopakami, zaproponował mi to Adrian to jakbym mogła  odmówić, w piątek jeszcze chyba nauka jazdy na Wilka bestii xd Mrach : * W sobote mamy tylko przewidywalne plany, bo trzeba się jeszcze ugadać. dobra ja wiecej nie zanudzam, bo trzeba sie przygotować na jutrzejsza kartkówkę z historii :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)