21 września 2013

jest dobrze, kochanie, jest dobrze.

Siemson! Jak ten czas biegnie xd . Pamiętam jak odbierałam te marne swiadectwo, a w głowie obmyślałam plany na wakacje. A tu już minął 3 tydzień szkoły! Wszyscy mówili, że 3 gimnazjum leci tak szybko, ale nie zdawałam sobie sprawy że aż w takim tępie. Ale dobra, jest weekend koniec gadania o szkole :D
No więc byłam chora, w środę nie było mnie w szkole, źle się czułam, ale to tylko przeziębienie ;) Już mi o wiele lepiej . Wczorajszy dzień był spoczko, spędziłam je w gronie znajomych, deszcz później się rozpadał ale nie przeszkadzał nam :D. Dzisiaj pączek coś mówił że latamy, haha, ale nie wiem bo ta pogoda coś nie ten teges xd Teraz siedzę i jem śniadanko , zaraz muszę się wziąć za sprzątanie mojego pokoju i to jest właśnie minus sobót! -.- Na allegro próbuje sobie znaleźć jakiś telefon, mam już kilka na oku, zobaczymy ^^   Dobra ja sie zwijam, SIEMA ♥



                                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)