2 września 2013

why?! :c

Elo ^^
Właśnie wróciłam z rozpoczęcia, jak zwykle było długo i nudno. Moja klasa już w pierwszy dzień dostała pierwszą zrypę, za to, że byli za głośno na apelu :D Później wszyscy poszli do klasy, trzeba było szybko biec pod klasę, bo najlepsze miejsca pozajmują XD Ja już trzeci rok z rzędu siedzę z Wilkiem, od 1 gim . Cieszę się, że siedzę z nim bo szczerze mówiąc wole siedzieć z nim niż z jakąś laską z mojej klasy^^ Dobrze się dogadujemy, haha :D Plan lekcji to mam po prostu koszmarny, nikomu się on nie podoba, no bez jaj, we wtorek dwie matmy ;o! w poniedziałek dwa j.polskie ;o! a w czwartek osiem lekcji ;o! MASAKRA jednym słowem, no ale musimy się z tym jakoś pogodzić.. Ogólnie to mamy nowego wf-istę, pana Jacka :D Jak się o tym dowiedziałam z dziewczynami jeszcze przed rozpoczęciem roku to każda sobie go wyobrażała, takiego przystojnego, z mięśniami, wysokiego, z ładnym uśmiechem i przede wszystkim MŁODEGO ! A co my dzisiaj " paczymy " ? Ponoć ma około 30 lat, wysoki no jest, przystojny , no też w sumie xd, ale na pewno nie tak sobie go wyobrażałyśmy, on z twarzy się wydaje taki surowy, wredny, chociaż z tego co słyszałyśmy od innych nauczycieli to ponoć jest przemiły XD No zobaczymy, jutro mam wf, to się go obczai ^^ Ponoć on ma nas jeszcze uczyć poloneza, o LOL ! Już to widzę :D Dzisiaj nigdzie nie wychodzę, około 14.00 jadę do Milicza po resztę książek, bo ja jak zwyklę wszystko na ostatnią godzinę . A tu pochwalę wam się moim cudownym planem zajęć :) Życzę wam, żebyście nie mieli takiego planu jaki ja mam . Miłego dnia, pozdro ;*! 



Poniedziałek: 
1. j. polski
2. j. polski
3. matematyka
4. w-f
5. chemia
6. religia

Wtorek:
1. matematyka
2. w-f
3. geografia
4. biologia
5. j. polski
6. niemiecki
7. matematyka

Środa:
1. angielski
2. matematyka
3. j. polski
4. wos
5. historia
6. fizyka
7. muzyka

Czwartek:
1. matematyka
2. niemiecki
3. geografia
4. historia
5. j. polski
6. w-f
7. w-f
8. religia

Piątek: 
1. angielski
2. matma
3. j. polski 
4. godzina wychowawcza
5. edb
6. niemiecki
7. technika   




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)