16 września 2013

jesteś dla mnie inspiracją.

Hej. Sorry, że trochę opuściałam się z dodawaniem notek, ale jak zwykle brak czasu... 
W sobote byłam z pączkiem w Miliczu, później wracałyśmy pociągiem. Było bardzo dobrze, dużo znajomych spotkałyśmy i takie tam xd . W niedziele pojechałam do Oleśnicy, spotkałam tam Pochroń, nawet nie wiedziałam, że ona tam będzie, ździwiłyśmy się troche xd Potem wyszłyśmy na trochę na Bk, i wtedy juz sie sypały foty :D Dzisiaj 6 lekcjii, yeah *.* Później chyba z pochrońką latamy :D hahah ;d Stwierdziłyśmy, że chyba pojedziemy na zlot, simsonem :D haha xd Później pewnie romans z geografią, bo jutro ma pytać, a w środe kartkówka z historii, NIE :c 
Nie mogę się juz doczekać grudnia ! Pewnie wszystkie Belieberki też! Bo bedzie premiera Believe 3D <3 skjdhhjecbe !! :D Dobra SEMA :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)