11 września 2013

leżę, patrzę w podłogę i nie chcę.

Siema, Elo, Joł . Ten tydzień jak dla mnie strasznie szybko leci, i bardzo dobrze ! Nie mogę się już doczekać tej soboty, bo jedziemy z pączkiem na zakupy sobie ^^ Trzeba pokupować jakieś jesienne rzeczy bo z dnia na dzień się robi coraz zimniej :c Dzisiaj dostałam dwóje już z matmy, yhy, yhy, niezły początek .... Jestem taka zła, bo nawet nie można tego poprawić! -.- Ale dobra.. Na wf przygotowujemy sie już do zawodów lekkoatletycznych , ja będę zapewnie biegła na 600m , zawsze mnie wkopią! Ale ostatni rok w tej szkole to zrobie to dla nich :D Powoli już się przygotowujemy do balu gimnazjalnego, czyli do tego poloneza :D Tańcze z moją truskaweczką, czyli z Krystianem ;p;* No dobra nie zanudzam wiecej. Ciał<3 xd 



 Taka tam fota z Biebsem :D <3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)