18 września 2013

LOLLY ♥

Wczoraj wyszło Lolly! 
Jest po prostu mega, strasznie mi się podoba, jak zapewne większości beliebers:) 
Chociaż mam lekkie wątpliwości co do tekstu do LOLLY, bo sam tytuł wskazuje, no ale jest okej ♥
"Co w wideo do Lolly? Oprócz Justina, który ewidentnie wzbudza największe emocje, w nagraniu nie zabrakło oczywiście Maejor Ali i kolejnego gościa, rapera Juicy J. 
GWAŁCE REPLAY !!!! :D 












































Zobacz Lolly - Maejor Ali ft. Justin Bieber i Juicy J!




Zobacz, jak Justin tańczy do Lolly





Jak chcesz zwiększyć zdjęcia, to po prostu na nie kliknij :) 



TŁUMACZENIE LOLLY. ! 



[Refren]
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Chce sprawić, aby wystrzelił
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Chce pocałować czubek
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Uwielbia mojego lizaka
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka

[Maejor Ali:]
Ona mówi, że uwielbia imprezować, dziewczyno, uwielbiam Twoje ciało
Czemu jesteś na stole? Bo wiesz, że patrzę
Ona mówi, że kocha moje Ekstazy więc możemy opuścić tę imprezę
I wrócić do mojego hotelu, i nie przestawać z Hibachi
Nie przestawajmy wariować mam nadzieję, że zrobisz mi masaż
Mam nadzieję, że weźmiesz go, kiedy sprawię, że nazwiesz mnie tatuśkiem
Zaraz zamkną klub, pozbądźmy się ubrań
Mam zamiar dać ci to o co prosisz

[Wstępny Refren]
Zamów to co chcesz dziewczyno, to żaden problem
Powiem kelnerce, że moje kochanie potrzebuje butelki
Zamów to co chcesz, powiedziałem, że to żaden problem
Mam kawałek cukierka i jest on cały Twój

[Refren 2]
(Dziewczyny, kocham ich obcasy, i tak, kocham tą sukienkę
Chcę zabrać cię do domu i pokazać ci, że jestem najlepszy)

[Refren]
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Chce sprawić, aby wystrzelił
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Chce pocałować czubek
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Uwielbia mojego lizaka
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka

[Justin Bieber:]
Rzucam ci tysiąc dolców, jakbym był w kasynie
Pływam w luksusie, wstrząsam Pellegrino
Siedzę w El Camino kiedy zatrzymuję się na scenie
Wiesz, że jestem prawdziwym gangstą i kochanie, nie jestem z T.O
Robię zadymy z ekipą, spotkaj się ze mną na szóstym piętrze
Wiem, że nie jesteś modelką, ale powinnaś pozwolić mi zrobić parę zdjęć
Okna w dół, podgłośnić głośniki, spójrz w dół na moje adidasy
Mają tak wiele funkcji, powiedz kreaturą żeby teraz to pobiły
Pięćdziesiąt tysięcy za naszyjnik, spójrz w dół na moją setlistę
Mam twoją dziewczynę na moim łóżku oglądającą Netflix
Po prostu przyznajmy, że jestem najlepszy
Zgadnij co, ty nigdy przenigdy nie będziesz na mojej liście gości 

[Refren]
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Chce sprawić, aby wystrzelił
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Chce pocałować czubek
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Uwielbia mojego lizaka
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka

[Zwota 3: Juicy J]
Yessir
Dupy wszędzie, wyrzucam dolary w powietrze (mhmm)
Przynieś ze sobą sprzet do pływania, Juicy J milioner (mhmm)
Ona pokazuję cipkę, ja opadam w krześle
Pliki forsy wprawiają ją w taniec, ekstazy sprawia że pozbywają się majtek
Ma dołeczki gdy się uśmiecha jestem zbakany, (wiesz o tym!) wszyscy jej znajomi to pojeby (ty wiesz o tym)
I myślę że ona kocha mnie, waliłem ją cały tydzień
Wierce w jej dupie, klepie ją po dupie jak głupi, potrzebuję super świra jak RIcky
Jestem Rick James suko, nalewam sobie drink z narkotykiem
Mam tyle hajsu w mych kieszeniach
Z naprawdę niegrzecznymi laskami z tropików
Z silikonowymi cyckami i naprawdę wielkimi dupami
Sprawiam że jej dupa skaczę jakby miała hydraulikę
Kevin Hart, mam Purple Drank na samolocie (jaramy)
Dzwońmy po ludzi ( no dalej), zróbmy imprezę (trippy)

[Refren]
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Chce sprawić, aby wystrzelił
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Chce pocałować czubek
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Uwielbia mojego lizaka
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka
Ona mówi, że uwielbia mojego lizaka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)