3 września 2013

You Are Beautiful ♥ !

HEJ ;3
 Na wejściu mówię, że będzie króciutko. Mój pierwszy dzień w szkole był spoczi :D Moi koledzy z klasy zdążyli mnie już zdenerwować dzisiaj -.- Jak wiecie miałam dzisiaj dwie matmy, i na tych dwóch już byłam przy tablicy robiąc zadanie! śmieszne, wiem.... Ale dobrze, że coś pamiętam z poprzedniej klasy bo zadania zrobiłam dobrze ^^ . Bez zadania domowego się też nie obeszło, właśnie skończyłam je robić. No nie jest najgorzej, ale miałam nadzieje, że tak szybko zadań domowych nie zadadzą, ale dobra. Na drugiej lekcji miałam w-f z tym nowym :D hyhyhyhy! Naprawdę jest bardzo fajny, głos ma taki twardy, i jest strasznie wysoooooki ;d Graliśmy z nim w siatę. Myślę, że nas polubił ;) Dobra, ja się już z wami żegnam bo właśnie sobie włączyłam Pierwszą Miłość na necie, to cześć <3 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Dziękuję za każdy komentarz, to bardzo motywuje do dalszej pracy
- Jeśli masz pytanie, pytaj. Zawsze postaram się odpowiedzieć :)